jueves, 14 de febrero de 2013

CHEESE CAKE


 
Ingrediente pentru blat:
 
20 de biscuiti digestivi( am folosit biscuiti digestivi cu faina integrala)
3 linguri de zahar
100g unt
 
Se zdrobesc biscuitii folosind un robot de bucatarie , sau un ciocan de snitele.
 
 
 
 

Amestecam biscuitii maruntiti cu untul topit si zaharul si tapetam cu ei , in strat subtire o forma de tort, de preferat cu pereti datasabili ( eu am folosit o forma termorezistenta de tort pe care am imbracat-o in folie de aluminiu).
In cuptorul preincalzit , se pune la copt blatul de biscuiti pentru 10 min.







Ingrediente pentru crema de branza:

3 cutii ( 250g fiecare) de branza Philadelphia( respectiv 750g)
250g zahar
3 linguri cu varf de faina
coaja rasa de lamaie
4 oua
200 ml smantana
esenta de vanilie

Crema de branza, tinuta la temperatura camerei, se mixeaza pana devine spuma. Apoi, se incorporeaza zaharul si aromele, apoi faina, iar la sfarsit smantana. Dupa ce smantana este bine incorporata, se adauga pe rand cate un ou intreg, amestecand bine dupa fiecare.








Turnam compozitia de branza peste blatul de biscuiti si dam la cuptor pentru 30-40 min. pana ce Cheesecake-ul capata o culoare aurie.











Forma mea de tort nu e suficient de inalta, asa ca din crema de branza ramasa, am umplut 2 forme de sufleu.

Eu am ornat tortul cu dulceata de afine, desi putea foarte bine sa ramana neornat, pentru ca arata foarte bine si asa.






Asta a fost desertul pentru Valentine´s Day 2013, asa ca ... La multi ani, indragostitilor!






DELICIOS!!!!

2 comentarios: